merelaarns.reismee.nl

Nog 2 dagen..

Hallo allemaal,

Over 2 dagen is het dan zo ver... !!! Eindelijk gaat het avontuur beginnen, best wel eng om dan ook echt te gaan.Vooral omdat je al ruim 8 maanden bezig bent met de voorbereiding. Ondertussen zitten de meeste spullen in de koffer/tas en toch blijf je het gevoel houden dat je veel vergeet of dat je juist te veel mee neemt. Gelukkig ga ik straks nog naar de laatste volleybal training om al die stress even te vergeten :D

Ik durf niet te zeggen wanneer mijn volgende verhaal (al is het bovenstande niet echt een verhaal) verschijnt. Wel vind ik het heel leuk dat jullie met mij mee reizen via deze blog.

Groetjes Merel

Reacties

Reacties

Tonneke

dag trekvogel
echt dapper van je hoor.
maar zo'n kans krijg je maar een keer
een verrijking voor de rest van je leven
we wensen je een goede reis, en ook weer behouden thuiskomst.
we gaan je heel erg missen in de Emmalaan
liefs
Marijn en Tonneke

Simon van Gemert

Ik ga je missen meisie. heel veel succes, sterkte en plezier bij dit mooie avontuur!

Roosmarijn Aarns

Hoi Mimi,
Je bent mijn grote dappere zus en heel veel plezier in Ghana. Ik ga je missen?????

Xxx Mimi

Roosmarijn Aarns

Ik deed smilys maar er komen vraagtekens...

Heleen

Jouw 1 ste weekend in Ghana.... en bevalt 't??
"t Liefst zouden wij om een hoekje mee willen kijken dat snap je.

Merel leef, beleef en ervaar daar in dat warme continent, wij horen de verhalen wel.....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change