merelaarns.reismee.nl

I past my exams!

Tja, 3 a 4 weken begon het wel duidelijk te worden dat we nog veel moesten doen voordat we alles konden afronden terwijl onze docent al gauw (binnen 3 weken) op bezoek zou komen. Het onderzoek, verbetervoorstel, symposium, verantwoordingsverslag en assessmentgesprek moeten allemaal nog verder uitgewerkt worden. Daarnaast hadden we ook nog de andere projecten, First Aid lessen (voor de school kinderen), wondzorg in de dorpen en in het kinderhuis en de rest van de projecten kan ik me op dit moment even niet meer herinneren want ik heb zo juist (gisteren) mijn assessmentgesprek gehad en ik heb het GEHAALD!! Dus ik heb eigenlijk helemaal geen concentratie op dit moment om jullie mijn verhalen te vertellen van de afgelopen weken.

Wat ik nog wel wilde vertellen is dat ik op 9 mei naar huis vlieg. Dit is een weekje eerder dan dat ik gepland had maar dat is omdat ik heel graag bij de opening van Primetime wil zijn. Dus op 10 mei vroeg in de ochtend zal ik aankomen op Schiphol. Het is aan de ene kant wel heel jammer dat ik nu over 10 dagen zal vertrekken maar aan de andere kant heb ik heel veel zin om iedereen weer te zien in Nederland. En ik heb zin in carpaccio!

Tot snel allemaal :D

Reacties

Reacties

Tonneke

goed gedaan meissie
respect!
carpaccio dubbel en dwars verdiend
heerlijk , [vinden wij!!], dat je weer terug komt, fijnje weer te zien.
liefs
Tonneke

Mimi

Wij zijn allemaal heel trots op jou! Ik vind het leuk om al deze verhalen te lezen en alles een beetje mee te maken maar stiekem ben ik heel blij dat je over 9 dagen terug komt. tot snel, hou van jou!
liefs
Mimi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change